Site Overlay

Рубрика: DEFAULT


Get you one cause I got that one Get you one cause I got that one Get you one cause I got that one Get you one cause I got that, got that. It's the way she wears her clothes The beauty of a low The definition of a star Wanna meet her? You might've seen her on every cover Of every magazine But can't nobody get her but me. Damn girl, set my flame ablaze Top model chick from my favorite page At the same time from around the way When she break it down she gon do her thang.

After the beat drop You can hear the bass from the parkin lot You ain't gotta worry, you won't tell me stop Baby, tonight. Picture Perfect, Hurricane Chris Bow Weezy, Chris Brown Remix, go You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh, there she go, uh oh, there she go, uh oh there she go Can't nobody get her but me Hot damn, let me tell ya man She look so good, I'ma say it again So good that I can't explain When she do what she do she gon do her thang Over here Miss Lane Come on get fly with a Superman You ain't gotta worry, I won't play no games Baby tonight, yeah So don't front, you know you wanna stay It's all fun, yeah, yeah, so baby, come and play It's picture perfect the way you work it, girl What's your purpose?

I'm Chris and that's Chris Like that Get you one 'coz I got that one Get you one 'coz I got that one Get you one 'coz I got that one Get you one coz I got that, got that You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh, there she go, uh oh, there she go, uh oh, there she go Can't nobody get her but me Ayo Bow, where you comin' from?

Topic , Ally Brooke. Chris Brown. Charly Black , Juan Magan. London Grammar. Quiero recibir notificaciones de artistas destacados y noticias. Picture Perfect Remix Chris Brown. Compartir en Facebook Compartir en Twitter. Well I dont to that dough And if your man get lost like the TV show, get at em She came through, I gave Chris her friend Get my Dream on, my shawty a 10, ya dig yeah Get you one cuz I got that one [x3] Get you one cuz I got that got that It's the way she wear her clothes The beauty of a low The definition of a star Low key My energy only bright lights lookin to flash like its the police She just put her drink on my pollo fleece Speedin She all on me Came to the party with a bunch of orgies Ladys wearin crown holders and a bunch on Coogi Now they lookin and the fellas know what I got Can nobody get her but me Fliest thing in this spot Prettiest thing that you ever seen Hold up, wait, stop Wanna take her picture, you aint gonna get it for free You got what it takes to get down Lil mama way she work she breakin it to the ground Strokin around her body hypnotics to the sound Can nobody get her but me Can nobody get her but me.

Enviada por Camila. Recomendar Twitter. You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh there she go [x3] Can't nobody get her but me.

Cause I deserve it girl Before we get into it something crazy All you fellas back up off my lady. Get you one cuz I got that one [x3] Get you one cuz I got that got that It's the way she wear her clothes The beauty of a low The definition of a star. You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me. Say lil mama lemme holler cuz im feelin dirty Gotta get you up in a position have you feelin flirty And you already know my status i get Ratchet i bend a back in da club instead a hollin ima get it H U Double R I To the Cane Hop in my whip and let me get it out the frame But if you bend ya back then I can beat it up in flames I can hit you chick from a distance I aint gonna quite it cuz she probably wanted to hit it Got a lot of money that dont mean imma trick That Lamborghini match the yellow diamonds on my wrist We aint on a level to be talkin bout my chick She dont wanna holler, ill still be your sidekick I dont wanna holler so I told her like this Baby how you doin im Chris and thats Chris I like that.

Ayo Bow, you on the floor Fresh off the UCP tour See you got girls, but I bet I got one more Who you know who get girls quite like this, man My girls cover King Magazine and Blackman When it comes to the chicks, they just like me I aint gotta ask, they just do it like nike If you want one bet I got em Bow make em heal, I aint talkin bout collage, nah I do girls like I do my clothes I wear em one time then I go back for more If she want me to trip.

Low key My energy only bright lights lookin to flash like its the police She just put her drink on my pollo fleece Speedin She all on me Came to the party with a bunch of orgies Ladys wearin crown holders and a bunch on Coogi Now they lookin and the fellas know what I got Can nobody get her but me Fliest thing in this spot Prettiest thing that you ever seen Hold up, wait, stop Wanna take her picture, you aint gonna get it for free You got what it takes to get down Lil mama way she work she breakin it to the ground Strokin around her body hypnotics to the sound Can nobody get her but me.


Well I dont to that dough And if your man get lost like the TV show, get at em She came through, I gave Chris her friend Picture Perfect (Remix) my Dream on, my shawty a 10, ya dig yeah Get you one cuz I got that one [x3] Get you one cuz I got that got that It's the way she wear her clothes The beauty of a low The definition of a star Low key My energy only bright lights lookin to flash like its the police She just put her drink Picture Perfect (Remix) my pollo fleece Speedin She all on me Came to the party with a bunch of orgies Ladys wearin crown holders and a bunch on Coogi Now they lookin and the fellas know what I got Can nobody get her but me Fliest thing in this spot Prettiest thing that you ever seen Hold up, wait, Picture Perfect (Remix), stop Wanna take Picture Perfect (Remix) picture, you aint gonna get Picture Perfect (Remix) for free You got what it takes to get down Lil mama way she work she breakin it to the ground Strokin around her body hypnotics to the sound Can nobody get her but me Can nobody get her but me. Cause I deserve it, Picture Perfect (Remix), girl Before we get into somethin crazy All y'all fellows back up off my lady. Mua VIP. Tem certeza que deseja excluir esta playlist? Playlist Album. Playlists relacionadas. You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh there she go [x3] Can't nobody get her but me. Say lil mama lemme holler cuz im feelin dirty Gotta get you up in a position have you feelin flirty And you already know my status i get Ratchet i Picture Perfect (Remix) a back in da club instead a hollin ima get it H U Double R I To the Cane Hop in my whip and let me get it out the frame But if you bend ya back then I can beat it up in flames I can hit you chick from a distance I aint gonna quite it cuz she probably wanted to hit it Got a lot of money that dont mean imma trick That Lamborghini match the yellow diamonds on my wrist We aint on a Picture Perfect (Remix) to be talkin bout my chick She dont wanna holler, ill still be your sidekick I dont wanna holler so I told her like this Baby how you doin im Chris and thats Chris I like that.
Tell Me Why, Delroy Wilson - Dancing Mood (Vinyl), Sloop John B - The Beach Boys - Sunshine Dream (Cassette), Telematch - Unknown Artist - 1954 1964 10 Anni Di Televisione In Italia (Vinyl), You Never Give Me Your Money - The Beatles - On The Road Again! (CD)
Sitemap

9 thoughts on “Picture Perfect (Remix)

  1. The remix to “Picture Perfect” enlists two additional rappers, Hurricane Chris and Bow Wow and features an updated instrumental. In addition to the new verses from the rappers, Chris also showcases.
  2. Nghe nhạc hot Picture Perfect Remix miễn phí, Nhạc Mp3 Picture Perfect Remix cafpianewsfirase.ardhawroezaptualcfacasmossransvanlinu.coạc Trực Tuyến Picture Perfect Remix nhanh nhất, Nghe nhạc mới Picture Perfect Remix miễn phí Trân trọng cảm ơn bạn đã đến với cafpianewsfirase.ardhawroezaptualcfacasmossransvanlinu.co!.
  3. Tải bài hát Picture Perfect Remix mới online, Mp3 Music Picture Perfect Remix hay online. Tải bài hát Mp3 Picture Perfect Remix hot, Tải Nhạc Miễn Phí Nhanh Nhất Picture Perfect Remix chất lượng cao Nếu bạn thích, hãy chia sẽ cho các bạn của bạn biết đến cafpianewsfirase.ardhawroezaptualcfacasmossransvanlinu.co!.
  4. Picture Perfect Hurricane Chris Bow Weezy Chris Brown Remix Goo. You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh there she go [x3] Can't nobody get her but me [Verse 1] Hot damn let me tell ya man She look so good imma say it again So good that I can't explain When she do what she do she gon do her thang Over here Miss Lane Come on get fly with a.
  5. Bài hát picture perfect remix do ca sĩ Chris Brown, Bow Wow, Hurricane Chris thuộc thể loại R&b/hip Hop/rap. Tìm loi bai hat picture perfect remix - Chris Brown, Bow Wow, Hurricane Chris ngay trên Nhaccuatui. Nghe bài hát Picture Perfect Remix chất lượng cao kbps lossless miễn phí.
  6. "Picture Perfect (Remix)" (feat. Bow Wow, Hurricane Chris) Picture Perfect Hurricane Chris Bow Weezy Chris Brown Remix Goo You might've seen her on every cover Of every magazine but can't nobody get her but me Uh oh there she go [x3] Can't nobody get her but me [Verse 1].
  7. Jewel case CDS does not have a front cover, it features a greenish-yellow back cover with credits and additional information. Track 1: "Picture Perfect" (Remix by Keith Thomas) does not appear on the previously released 6-track remixes single of the same name.5/5(1).
  8. Starstruck Lyrics: Eyes lock / Our eyes locked, you can see the sadness / My heart stops, every time you call my name / My jaw drops, you fell from the stars and I'm starstruck / You fell from the.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *